- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
התלבטנו מאוד אם לקחת עוד יום בלאס וגאס או להמשיך הלאה - בגלל אירוע הגניבה שקרה לנו.
לאחר הרבה דיונים והתלבטויות, החלטנו לקצר את הטיול, לוותר על סן פרנסיסקו ולזנק ישר לדיסני לנד ב -Orange County באזור קליפורניה.
בשביל הנסיעה הזו צריך "לשרוף יום" ולנסוע מלאס וגאס לאזור קליפורניה משהו כמו 4-6 שעות (כולל עצירות כמובן), לבלות את הלילה ולצאת לדיסני בבוקר. אז ארזנו את עצמנו, עצרנו להתרעננות ולחיבוק אחרון מלאס וגאס, עצרנו בסטארבקס, לקחנו נשימה אחרונה מהעיר ויצאנו עם רכבנו הקטנטן מבחוץ עם הלב הענק מבפנים לכיוון קליפורניה, נסענו במשך שעה עד שהתחלנו להיות רעבים וחיפשנו מקום לאכול.
נסענו בחולות אינסופיים מדהימים למראה ולאחר כשעה וחצי\שעתיים מצאנו מקום כזה, עצרנו ליד מקום שנקרא PRIMM FASHION, כמובן שלא ידענו מה המקום - כאשר נכנסנו נתקלנו במרכז קניות ענק ויחסית זול. עשינו שם קניות נוספות של ג'ינסים, זוגות נעליים וחולצות ובעצם יצא ששהינו שם עוד משהו בסביבות השעתיים. מצב שלא היה אכפת לנו להוציא בעקבות כך שהיום הזה גם ככה מבוזבז. הנסיעה הייתה רגועה, מארי נמנמה לה בזמן שאני נהגתי לאורך הכביש הארוך והנוח יחסית לכבישי ישראל.
הגענו למלון סופר 8 (Suprt 8) הוא יותר בסגנון של מוטל עם דלתות מעץ, וילונות שלא נסגרים עד הסוף ובריכה קטנה. כמו סצנה מסרט אימה. למדנו להתאקלם לתוך החדר, החניה הייתה בחינם והמקום היה ממש נחמד וזול באופן כללי, מה גם שהמוטל כלל ארוחת בוקר, עובדה שקרצה לנו מאוד יחסית למחיר הזול ששילמנו.
בערב הספקנו לנוח קצת והזמנו פיצה ותכננו להירגע, כאשר הגיעה הפיצה התחלנו לשמוע קולות ירי וילדים צועקים, נבהלנו בהתחלה ואף חששנו טיפה, אבל כשיצאנו ראינו זיקוקים מדיסני, צחקנו לנו והמשכנו לאכול.
קנינו כרטיסים בערב דרך כרטיס האשראי ואתר האינטרנט, למדנו שיש שני אזורים של דיסני ואחרי קריאה קצרה החלטנו ללכת על דיסני הקלאסי. האתר לא קיבל את כרטיס האשראי הטעון מראש לכן השתמשנו בכרטיס האשראי הרגיל שלנו.
יום קצר וחביב עבר עלינו והיינו מוכנים להירדם ולחכות ליום למחרת לדיסני!
לאחר הרבה דיונים והתלבטויות, החלטנו לקצר את הטיול, לוותר על סן פרנסיסקו ולזנק ישר לדיסני לנד ב -Orange County באזור קליפורניה.
בשביל הנסיעה הזו צריך "לשרוף יום" ולנסוע מלאס וגאס לאזור קליפורניה משהו כמו 4-6 שעות (כולל עצירות כמובן), לבלות את הלילה ולצאת לדיסני בבוקר. אז ארזנו את עצמנו, עצרנו להתרעננות ולחיבוק אחרון מלאס וגאס, עצרנו בסטארבקס, לקחנו נשימה אחרונה מהעיר ויצאנו עם רכבנו הקטנטן מבחוץ עם הלב הענק מבפנים לכיוון קליפורניה, נסענו במשך שעה עד שהתחלנו להיות רעבים וחיפשנו מקום לאכול.
נסענו בחולות אינסופיים מדהימים למראה ולאחר כשעה וחצי\שעתיים מצאנו מקום כזה, עצרנו ליד מקום שנקרא PRIMM FASHION, כמובן שלא ידענו מה המקום - כאשר נכנסנו נתקלנו במרכז קניות ענק ויחסית זול. עשינו שם קניות נוספות של ג'ינסים, זוגות נעליים וחולצות ובעצם יצא ששהינו שם עוד משהו בסביבות השעתיים. מצב שלא היה אכפת לנו להוציא בעקבות כך שהיום הזה גם ככה מבוזבז. הנסיעה הייתה רגועה, מארי נמנמה לה בזמן שאני נהגתי לאורך הכביש הארוך והנוח יחסית לכבישי ישראל.
הגענו למלון סופר 8 (Suprt 8) הוא יותר בסגנון של מוטל עם דלתות מעץ, וילונות שלא נסגרים עד הסוף ובריכה קטנה. כמו סצנה מסרט אימה. למדנו להתאקלם לתוך החדר, החניה הייתה בחינם והמקום היה ממש נחמד וזול באופן כללי, מה גם שהמוטל כלל ארוחת בוקר, עובדה שקרצה לנו מאוד יחסית למחיר הזול ששילמנו.
בערב הספקנו לנוח קצת והזמנו פיצה ותכננו להירגע, כאשר הגיעה הפיצה התחלנו לשמוע קולות ירי וילדים צועקים, נבהלנו בהתחלה ואף חששנו טיפה, אבל כשיצאנו ראינו זיקוקים מדיסני, צחקנו לנו והמשכנו לאכול.
קנינו כרטיסים בערב דרך כרטיס האשראי ואתר האינטרנט, למדנו שיש שני אזורים של דיסני ואחרי קריאה קצרה החלטנו ללכת על דיסני הקלאסי. האתר לא קיבל את כרטיס האשראי הטעון מראש לכן השתמשנו בכרטיס האשראי הרגיל שלנו.
יום קצר וחביב עבר עלינו והיינו מוכנים להירדם ולחכות ליום למחרת לדיסני!








תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.