דברים שחשוב לדעת על מיאמי

15/04/2017 - אושן דרייב, מסיבת בריכה וקצת כריס בראון

פתחנו את היום הזה עם סאב וואי, שתינו בסטארבקס והשתכשכנו בבריכה.

יש לאורך החוף באושן דרייב מלא מסעדות והמארחות יעשו הכל כדי שתכנסו ותאכלו אצלן במסעדה. החלטנו להכנס למסעדה וחיכינו 40 דקות לאוכל. שראינו שהאוכל לא בא, ביקשנו חשבון, שילמנו על הקוקטיילים ויצאנו לחפש מקום אחר לאכול. בסוף ישבנו במסעדה של רשת TGI Friday (Thank God It's Friday) והיה ממש נחמד, טעים ועממי (זול יחסית למחירים על החוף). 

בדרך חזרה למלון הלכנו לאורך החוף וראינו אנשים רוקדים במעגלי היפ הופ מגניבים ושמענו מוזיקה באחד מהאזורים - החלטתי למשוך את מארי לתוך מתחם בריכה מגניב רצח עם מוזיקה פאנקית, מצאנו את עצמנו במסיבת בריכה של מתחם ESPN. היה תענוג. נצלנו כל רגע במקום הזה והמשכנו הלאה למלון באווירה שמחה ומרעננת, שבעים ומרוצים.

יש לזכור כי בין השעות 3 בצהריים ל 7 בערב יש האפי האוור בעיקר על המשקאות. שווה לנצל את זה ולקנות קוקטייל גדול ומרענן. 

לקראת הערב אכלנו במסעדה מזרחית שווארמה בלאפה, היה ממש טעים.



בערב הסתובבנו באזור לינקולן וקפצנו למייסיס (כן שוב מייסיס) הצטלמנו ליד התאטרון יחד עם עצי התמר והנוף המקסים. 


ובלילה יצאנו למסיבה נוספת של אפטר פארטי של הראפר והזמר כריס בראון - היה צפוף ודחוק ושילמנו על "התענוג" הצפוף הזה 40 דולר לבן אדם. היה שווה את הכסף ונשארו גם שם עד סביבות השעה 3. יחסית לימי מנוחה - הימים היו עמוסים. מבחינתו שמחנו לנצל את העיר בלי להסתובב במקומות בנאלים כמו מוזאונים ואנדרטאות שספגנו מהם מספיק בוושינגטון וזכינו במנוחה ארוכה וטיולים כיפים.




'













תגובות