דברים שחשוב לדעת על מיאמי

22/04/2017 - ככה נראה דיסני!

אז התעוררנו בבוקר (מוקדם בבוקר מארי תגיד), גרדנו את עצמנו מהמיטה ויצאנו לראות את מיקי ומיני!!!
כן כן, עולם החלומות של הילדים עומד להיחשף בפנינו.

שימו לב שדיסני בנוי מ - 2 חלקים. החלק הראשון הוא הקלאסי יותר וממש לידו יש את דיסני Adventure Park שזה החלק המגניב יותר לחובבי "האתגרים", אני רושם את זה במרכאות כי דיסני זה לא באמת אתגר, אבל זה יותר מעניין לפי דעתי מהדיסני הקלאסי. בגלל שרצינו את דיסני הקלאסי כדי לחוות את חווית דיסני ובגלל שהיה לנו רק יום אחד.  קנינו כרטיסים ערב לפני באתר ובגלל שזה היה סוף שבוע, המקום היה מלא.


או קיי, דאגנו לאכסן את כל הציוד שלנו בחדר ולוודא שאף אחד לא נכנס אליו בגלל שהיינו במוטל Super 8 Anhim שהוא לא נראה כזה בטוח. נכנסו לארוחת הבוקר שהייתה מפורקת בכל מה שלא בריא בעולם הזה ועוד במקום שאמור לתת תזונה טובה ומועילה לילדים לפני היציאה לדסני. מלא סוכר, מאפינס, דונאטס, לחם, ממרחים מתוקים וכו'. אל תנסו לברוח מזה, פשוט תאכלו את מה שיש בצורה הבריאה ביותר.


הזמנו אובר ונסענו כחמש דקות לדיסני, הגענו לכניסה ולקח לנו מספר דקות עד שהבנו איך להכנס לדיסני הקלאסי לבין הדיסני ההרפתקני יותר, הבנו בדרך הקשה שאסור להכניס מקלות סלפי לתוך דיסני כי משום מה כנראה מדובר בנשק מאוד מסוכן.


אנחנו מודים שלא הגענו מוכנים מבחינה אסטרטגית, פשוט התפזרנו בין כל המתקנים ועמדנו בתור ולא ידענו איזה מתקנים פופולריים יותר ואיזה פחות אלא רק בזמן שהיינו בתור למתקנים התחלנו לעשות "שיעורי בית".


המקום מקסים, הטירה קצת קטנה ומאכזבת, ציפינו לראות טירה ענקית, אבל מרגישים את האווירה של דיסני המדהימה והמסנוורת. תעצרו דקה כדי להתרשם מהנוף ולצלם כמה תמונות ותתחילו להכנס לקצב של עלייה על מתקנים.


רוב המתקנים בנויים בצורה כזו: אתה עולה על מתקן שלוקח אותך לסיבוב בתוך סיפור הילדים המוכר והאהוב עם הדמויות הנחמדות, עם מוזיקה נעימה ברקע. זה לוקח כל כך הרבה זמן כי התורים ארוכים ומייגעים וב - 4 מתקנים היינו צריכים או להתקע באמצע המתקן או להיוודע על ידי הנער שמפעיל את המתקן שהמתקן התקלקל ואנו יכולים להמתין 20 דקות לפחות עד שהוא יחזור לעבוד, לכן וויתרנו על המתקנים הללו.


הסיור היה נחמד וראינו את קפטן הוק ופיטר פן, הצטלמנו עם מיקי ומיני וכעיקרון זה היה עיקר היום. האוכל היה מזעזע ובנוי מנקנקיות, המבורגרים ומיני אוכל לא משביעים אך יקרים.  ארוחת הצהריים הייתה מאוד יקרה ולא משביעה, אפשר להגיד שאתם צריכים להסתדר מבחינה תזונתית בצורה יצירתית. תחשבו על זה לפני שאתם מגיעים לדיסני.


החלקים המעניינים שכדאי להשקיע בהם (ואולי אפילו להתחיל איתם):



  • אינדיאנה ג'ונס (נחמד)
  • הטירה רדופת השדים (חביב)
  • שודדי הקריבים (סביר)
  • מלחמת הכוכבים (היה הכי מגניב)
  • Splash Mountain


תנסו לתפוס את ההופעות במהלך הערב אם אתם עם ילדים, זה בין המופעים היותר מעניינים שיצא לכם לראות. לקראת סוף הערב המתיש ירדנו מהמתקן של Disney Moonrail שזו מעין רכבת עתידנית שלוקחת אותך לסיבוב בכל דיסני, הלכנו לאזור New Orleans Square, שזה החלק המעניין ביותר והספקנו את המתקן של אינדיאנה ג'ונס שסגר לנו את כל המתקנים הסבירים בדיסני. רצנו לראות את מופע הזיקוקים המטורף והמושקע שפועל רק בימי שבת וראשון ולסיום קנחנו בגלידה מרעננת וצפינו במצד הדמויות של דיסני לאורך הסטריפ הראשי של העיר. ולאחר מכן יצאנו מדיסני, הזמנו UBER ונסענו למלון.


אם יש לכם תקציב וזמן פנוי אז יש לי מספר המלצות:
* מומלץ להתגורר בתוך העיר של דיסני
* מומלץ לקחת 3 ימים רגועים בתוך דיסני, יחד עם החלק השני של "הרפתקאות דיסני"
* מומלץ לקנות כרטיסים מבעוד מועד, יש אחלה מבצעים בכל מיני אתרים שהם לא האתר הרשמי של דיסני


המלצות לניהול הזמן בפארקי שעשועים בארצות הברית:


  • תלמדו את המפה - ככה תוכלו לדעת איך המקום נראה ולדעת מאיפה הכי כדאי להתחיל
  • תורידו את האפליקציה - למאה אחוז מפארקי השעשועים בארצות הברית שמכבדים את עצמם יש אפליקציות. תוכלו לראות כמה ימים לפני כן אילו מתקנים עמוסים יותר ומאיפה כדאי להתחיל.
  • תצטיידו באוכל - האוכל יקר ולא משביע
  • עדיף לא להביא מקלות סלפי - פשוט אל
  • תהיו ממוקדי מטרה, תספיקו את המתקנים שאתם אוהבים וברגע שסיימתם אותם, תורידו הילוך ותהנו מהפארק
  • תמצאו בעיקר בדיסני הזמנות של קיצור תורים לשעות מסוימות - מזמינים תור ומגיעים בין השעות הקבועות - בום, הרווחתם כניסה מהירה.
  • תמצאו בעיקר ביונברסל סטודיוס כניסת יחיד שבעזרתה "סוגרים פינות" של מקומות ישיבה במתקנים, אם בא לכם לא לשבת ליד בן\בת הזוג, זה פתרון לא רע בכלל.
  • אסטרטגיה - תראו איזה הופעות יש, לאן אתם רוצים ללכת ובעיקר על מה אפשר לוותר.

































תגובות