דברים שחשוב לדעת על מיאמי

20/04/2017 - לאס וגס חוזרים לשיגרה

אחרי יום מוצלח סוף סוף בוגאס, החלטנו לצאת עם הרכב מצוין שלנו לקרוע את העיר.
החלטנו לצאת מוקדם בבוקר לסכר הובר (Hoover Dam), יצאנו מוגאס ועצרנו ב - CSV כדי לקנות סנדביצ'ים ושתיה, חזרנו לרכב ונסענו במשך חצי שעה לסכר הענק המראה איזו עוצמה יש לבני האדם, איך אנשים הצליחו להרים מקום כזה ענק. אתם מוזמנים להגיע ולקרוא מה האתר הזה מייצג, מה הוא עשה ומה הוא תרם. אני לא אספר לכם עכשיו כי זה ממש ישעמם אתכם לקרוא את זה ואם אתם לא שם, אז זה פשוט לא שווה.

שמענו שיש אנשים שנוסעים לגרנד קניון במרחק של 3 שעות נסיעה, לא לכולם יש את הפריבילגיה הזו לכן אנחנו לא יכולים להגיד לכם אם זה משתלם או לא.

בקיצור שעה וקצת זה נראה לנו מספיק, אם באמת אתם בקטע של סיורים וכאלה, אתם יכולים לרדת למטה, לעבור בדיקה ביטחונית ולהיכנס לסיור מעמיק של שעה.
נסענו לכיוון וגאס בחזרה - עצרנו במלון Statosphere רצינו לעלות למעלה אבל בגלל שהמחיר היה יחסית גבוה ולא משתלם, העדפנו לוותר על זה למרות שהמלון בווייב דומה לכל וגאס ולהיכנס במקום זאת לחנות מזכרות זולה וענקית באזור. לאחר מכן עצרנו ליד חנות M&M כדי לקנות קצת מזכרות מתוקים, לאחר מכן אכלנו במסעדה So called אוסטרלית בבניין ששייך לקוקה קולה, למרות שלא היה כל קשר בין אוכל אוסטרלי למסעדה או בין הסימון של קוקה קולה לבין המסעדה. לאחר מכן נסענו למלון ניו יורק כדי להסתובב שם קצת ולהתגעגע לניו יורק האמיתית.

חזרנו למלון למנוחה קלה ולאגור כוחות לערב.

בערב התארגנו ויצאנו שוב עם זוג החברים שלנו "לעיר הישנה" Fremont (פרימונט), אין ספק שחוויות העיר הישנה הייתה מצוינת, הופעות רחוב, דוכנים, מסעדות - וגולת הכותרת זה המסך הענק שמתפרס לאורך כל רצועת הרחוב שמאירה בכל שעה בסרטונים מדהימים עם שירים עדכניים ומוצרים בצורה יצירתית ויפה.
אנחנו מציעים לכם לחרוש את כל הרחוב מההתחלה ועד החרגול שיורה אש מהאוזניים.

גם את הערב הזה סיימנו בסביבות 3, מרוסקים אך מאושרים, אמנם סוג של חסרי כל - אבל בריאים ומאושרים.






















תגובות