דברים שחשוב לדעת על מיאמי

25/04/2017 - עולים על כביש 101 ומגיעים לעיירה הולנדית!

למרות שוויתרנו על סאן פרנסיסקו לא רצינו לוותר על כביש 1, הכביש הראשי המפורסם. אז החלטנו לעשות חלק קצר שלו ולהנות מהנוף ומהנסיעה הארוכה והשלווה.
תכננו לבצע 2 עצירות מרכזיות שיתאימו ל - 3 שעות נסיעה לכל כיוון ובשורה התחתונה ל - 6 שעות נסיעה סך הכל. היעדים היו - סנטה ברברה והעיר סולוואנג' (Solvang). 

עלינו לרכב בשעה 8:30-9:00 מצוידים בסנדביצ'ים, פירות ושתיה ויצאנו לנסיעה המרגשת יחד עם הרכב הקטן והיעיל שלנו. התגלגלנו להנאתנו לקראת היציאה מלוס אנג'לס, כאשר עלינו לכביש 1, ראינו את הים משמלאנו ונוספים עוצרי נשימה מימיננו. לאחר כשעה נסיעה פחות או יותר, רצינו לשתות קפה ולהכנס לסנטה ברברה, כאן חוזר המוטיב הטכנולוגי. לא הגענו עם הרבה מידע, אז חיפשנו בגוגל בזמן הנסיעה - איפה הכי כדאי לבקר, גוגל כיוון אותנו לאזור הים, לאורך גשר ראשי. חנינו באחד הרחובות החותכים והתחלנו להסתובב לאורך החוף ופשוט לספוג את האווירה המדהימה שאפפה אותנו.



הלכנו לכיוון הגשר, קראנו קצת על הגשר ומהותו ונכנסו פנימה וראינו שדרה של מסעדות ובתי קפה. הנוף היה עירוני\חופי, זכינו לעמוד על הגשר, לשתות קפה, לעשות מספר טלפונים הביתה (ולצרכים אחרים בגלל הגניבה) הלכנו לאורך הגשר עד סופו ושם הצטלמנו תמונות מדהימות.



לאחר מכן זינקנו בחזרה לרכב ויצאנו לדרכנו לעבר היעד השני והקסום שלנו, לא ידענו אם אנחנו נעצור שם עשר דקות, שעה או 5 שעות. החלטנו לנסוע ולראות מה יש שם, לאחר נסיעה של שעתיים נחשפה בפנינו פנינה מקסימה - התחלנו לראות בתים בסגנון אירופאי, קלאסי. תחנות רוח, חלונות ראווה עם מלאים בשוקולד ומאפים. חנינו והתחלנו לצעוד.




נחשפנו לנוף שלא יצא לנו לראות כל הטיול והאמת היא, שגם לא שערנו שנראה כל הטיול. נוף אורבני אירופאי קלאסי - ולא מדובר רק בשדרה אחת, אלא במספר רחובות נרחב המלא במסעדות טובות, טעימות אלכוהול, שוקולדים, בתי קפה ומה לא. החלטנו לאכול דווקא במסעדה אסייתית (לא מצאנו אף מסעדה בעלות סבירה והיינו לקראת סוף הטיול). בקיצור לאחר מכן קנחנו בקפה איכותי ולקחנו כמה שוקולדים לדרך. רצינו אפילו לתפוס של מסאז' טוב, אבל בגלל הזמן המועט - לא הזדמן לנו והחלטנו לוותר. בשורה התחתונה, חובבי היינות והבירות ימצאו כר פורה במקום, המקום פסטורלי, שקט וקסום. 

בדרך חזרה הביתה הקשבנו למוזיקה טובה ברדיו ונסענו לאורך הים (הפעם בצד הים), ירדנו עם הרכב לחוף ונסענו לאורך החוף. הגענו לקראת 6 בערב, כאמור 3 שעות נסיעה חזרה והיינו דיי עייפים מיום הטיול הזה, לכן חזרנו ונחנו בבית עד ליום שלמחרת.


תגובות