- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
קמנו ללא ציפיות ליונברסל סטודיוס, כלומר ממש התלהבנו אבל בגלל היום הבינוני בדיסני החלטנו לעשות שיעורי בית ולהספיק כמה שיותר.
נסענו לסופר CVS הקרוב, ראינו שאין שם משהו מעניין ואז החלטנו ללכת עוד 2 דקות הליכה ל - RALPHS הקרוב, נכנסנו ובנינו לעצמנו 2 כריכי עוף מדהימים שהחזיקו אותנו עד לצהריים. בגלל שהיינו עם הרכב, היה לנו קל להתנייד, הגענו יחסית מוקדם, שילמנו 20 דולר על החניה והתחלנו לצעוד פנימה. חייב להגיד שזה דיי מבוך ללכת מהחניון עד לכניסה לפארק של יונברסל, אבל סוף סוף הגענו לכדור הענק, הסמל של החברה הזו - וכמובן לא פספסנו את ההזדמנות והצטלמנו שם.
בגלל שעשינו שיעורי בית, היה לנו קל יותר לתמרן את המתקנים.
המקום מחולק לשני אזורים עיקריים:
1. Lower Lot
2. Upper Lot
רוב המתקנים הממש מגניבים נמצאים ב Lower Lot, המתקן של הארי פוטר הוא היחיד שזמן הכניסה אליו רב והוא נמצא ב Upper Lot. לכן לא התעכבנו על צילומים באזור הארי פוטר, העדפנו להספיק את המתקן, לרוץ ל Upper Lot ולסבב כלל המתקנים ולחזור למטה ולעשות את המתקנים בעלי זמן ההמתנה הקצר לקראת הסוף.
נעזרנו באפליקציה הנוחה של המקום, האוכל במקום היה טוב יותר מאשר דיסני ואני אכלתי שוק של עוף ומארי חזה עוף בלחמנייה, למרות שהמחירים גם לא היו זולים לגמרי.
כאשר סיימנו את הריצה בין המתקנים היה לנו את הזמן לראות סשן של 3 מופעים מרתקים על עולם הקולנוע וסיימנו בסביבות 7 בערב לאחר הספק לא רע בכלל.
מומלץ:
* הארי פוטר - מדהים!
* רובוטריקים - מיוחד!
* פארק היורה - פסיכי!
* סימפסונים - שווה לחכות בתור רק כדי להיכנס למתקן.
* הסיור סביב הסטודיו
* שרק - חמוד לגמרי
מומלץ:
* הארי פוטר - מדהים!
* רובוטריקים - מיוחד!
* פארק היורה - פסיכי!
* סימפסונים - שווה לחכות בתור רק כדי להיכנס למתקן.
* הסיור סביב הסטודיו
* שרק - חמוד לגמרי
- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות













































תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.