- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
הגענו ללוס אנג'לס לאחר נסיעה קצרה מאורנג' קאונטי, זה היה עוד אחד מאותם ימים "מבוזבזים".
המלון שלנו היה בעצם קרובי משפחה מדהימים שהיו מוכנים לארח אותנו למספר ימים והתעקשו לארח אותנו ברוחב לב (מומלץ מאוד לישון אצל חברים\משפחה בארצות הברית, חוסך מלא כסף וזה ממש נוח). לכן אין לנו אופציה להמליץ על מלונות באזור הזה.
אז הגענו והתמקמנו אצל המשפחה. הרגשנו שזוהי התחנה האחרונה ואנחנו יכולים להירגע ולקחת את הטיול באיזי. באותו היום היה לנו זמן לקחת אוויר ולנוח, לאחר ההתמקמות הזריזה נסענו לפאב מקומי לראות ליגת האלופות בכדורגל, המשקאות בפאב המקומי היו מאוד זולים, זה היתרון במקומות הנסתרים בלוס אנג'לס, בר ספורט, כמו בסרטים, עם מוזיקה אמריקאית ישנה, אווירה טובה ובירה מרעננת של אמצע היום. לא היה שם אוכל (וכבר הייתה שעת צהריים), בעלת המקום אמרה שאנחנו יכולים להזמין אוכל מאחת מהמסעדות באזור הפאב ולאכול בתוכו, זה היה קצת מוזר ומפתיע, אבל עשינו את זה. הלכתי למסעדה מקסיקנית והזמנו כל מיני מנות טעימות של עוף ובקר בלחמנייה. בכלל מקומות של אוכל מקסיקני שהם לא צ'יפוטלה, הם טובים ואיכותיים. איך למצוא אותם? באפליקציית YELP כמובן.
מתברר שהפאב הזה הוא מקום שבו המקומיים מתאמנים בו בסנוקר וביליארד, כמו בסרטים האמריקאים הישנים, מגיעים כל מיני טיפוסים, מרכיבים את המקל ומשחקים בפאב שמשדר משחקי ספורט, טיפה אפל ואפוף בעשן סיגריות.
בגלל שהיה זה יום ראשון, רוב המקומות היו סגורים, היה מעניין להסתובב עם הרכב ברחובות לוס אנג'לס הפרברית, להכיר את חוקי התנועה בארצות הברית, להתוודע לאזורים המעניינים ולמרכזי הקניות הענקיים כגון RALPH'S ובתי קפה כגון סטארבקס באזור Burbunk.
בהמשך היום החלטנו לסגור את הפינה ולחזור לדירה המשפחתית, לנוח במשך היום ולעשות שיעורי בית על יוניברסל סטודיוס וללמוד מהטעויות של שהתרחשו בדיסני.


תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.