- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
פתחנו את הבוקר בתחושת התאוששות מגניבה וכייפית - רצינו לחוש את לאס וגאס בירח דבש שלנו, השגנו את כל הציוד שרצינו והחלטנו להתחיל להנות מהיומיים הנותרים שלנו בווגאס.
אני לא יודע אם זה הבלוג הראשון שאתם קוראים על לאס ווגאס אבל בטח כבר הבנתם, אין הרבה מה לעשות בוגאס אם אתה לא מהמר ובואו אני אגלה לכם, אני ומארי לא ממש מהמרים.
לכל מלון יש את השואו שלו, לכן החלטנו לעשות סיבוב מלונות על הסטריפ.
לסיכום - הלכנו קילומטרים, היינו גמורים ונהנינו מהטיול הנחמד והיפה הזה שמראה לנו שוגאס לא רעה כל כך.
חזרנו למלון למנוחה כי בערב חיכה לנו ערב מסעיר - לאס וגאס ידועה בהופעות הגרנדיוזיות שלה.
רצינו לראות מספר הופעות, בגלל מה שקרה לנו נאלצנו לראות הופעה אחת - והיא של הבקסטריט בויז! כן כן, להקת הבנים משנות ה - 90.
הגענו לפני הזמן, חיכינו, הסתכלנו על האנשים מסביב ונהננו מהאווירה. ההופעה נפתחה ברמיקס לעוס של כל השירים שלהם, דבר שטיפה הוריד לנו מההופעה. לאחר מכן החבר'ה עלו ונתנו הופעה של החיים. הם קרעו את הבמה, שרו ורקדו כמו בני 20. הבנות בקהל צרחו וחמשת הבנים על הבמה לא אכזבו.
בשלב מסוים האורות כבו וראיתי את הלהקה מתפזרים קרוב אלינו, ישר משכתי את מארי קרוב אליהם והיא התרגשה ונהנתה מההופעה.
לאחר מכן פגשנו זוג חברים ישראלים שגרים בארצות הברית ובילינו איתם בבתי הקזינו על הסטריפ עד 3 לפנות בוקר עם האווירה הקסומה של וגאס. הסתובבנו בבתי הקזינו, חלקנו חוויות ועשינו חיים.
הייתם בוגאס? ביליתם בהופעה של בריטני, ג'ניפר לופז או סלין דיון? שתפו אותנו.
אני לא יודע אם זה הבלוג הראשון שאתם קוראים על לאס ווגאס אבל בטח כבר הבנתם, אין הרבה מה לעשות בוגאס אם אתה לא מהמר ובואו אני אגלה לכם, אני ומארי לא ממש מהמרים.
לכל מלון יש את השואו שלו, לכן החלטנו לעשות סיבוב מלונות על הסטריפ.
- פלאנט הוליווד המזעזע: לא היינו צריכים לראות בגלל הנסיבות שקרו לנו
- במלון פריז שהינו, אז גם לא היינו צריכים לטייל בו
- אחריו יש את הפלמנגו - לא מעניין
- מלון וקזינו הלינק שחוץ ממיקום טוב אין בו משהו מיוחד
- בסטריפ אחריו יש כניסה לגלגל הענק (High Roller) - שם אכלנו צהריים, יש שם מספר מסעדות, החלטנו ללכת על מסעדת המבורגרים פשוטה.
- עברנו את המדאם טוסו ומשם המשכנו למלון ונציה (The Venetian) שכמובן חייבים להכנס אליו והוא מדהים. השמיים הכחולים בתוך המלון עדיין עושים תחושה טובה, הכל נקי ומצוחצח ושווה להכנס.
- אי המטמון - המלון מגניב רצח, רצינו בהתחלה להזמין בו חדר אבל המלונות האחרים קרצו לנו יותר. יש שם חנויות באווירה של כל גיבוי הילדות שלנו.
- מאי המטמון יש רכבת ישירה למיראג' - היה נחמד מאוד לקחת את הרכבת הקצרצרה הזו ולחוות את לאס וגאס בצורה הזו.
- סיימנו מול הבלג'יו עייפים ומותשים עם חוויה ענקית.
- Wynn, Encore, MGM, Trump, אולי טובים ומפוארים אבל הם רחוקים מהסטריפ המרכזי ולא יצא לנו להגיע אליהם.
לסיכום - הלכנו קילומטרים, היינו גמורים ונהנינו מהטיול הנחמד והיפה הזה שמראה לנו שוגאס לא רעה כל כך.
חזרנו למלון למנוחה כי בערב חיכה לנו ערב מסעיר - לאס וגאס ידועה בהופעות הגרנדיוזיות שלה.
רצינו לראות מספר הופעות, בגלל מה שקרה לנו נאלצנו לראות הופעה אחת - והיא של הבקסטריט בויז! כן כן, להקת הבנים משנות ה - 90.
הגענו לפני הזמן, חיכינו, הסתכלנו על האנשים מסביב ונהננו מהאווירה. ההופעה נפתחה ברמיקס לעוס של כל השירים שלהם, דבר שטיפה הוריד לנו מההופעה. לאחר מכן החבר'ה עלו ונתנו הופעה של החיים. הם קרעו את הבמה, שרו ורקדו כמו בני 20. הבנות בקהל צרחו וחמשת הבנים על הבמה לא אכזבו.
בשלב מסוים האורות כבו וראיתי את הלהקה מתפזרים קרוב אלינו, ישר משכתי את מארי קרוב אליהם והיא התרגשה ונהנתה מההופעה.
לאחר מכן פגשנו זוג חברים ישראלים שגרים בארצות הברית ובילינו איתם בבתי הקזינו על הסטריפ עד 3 לפנות בוקר עם האווירה הקסומה של וגאס. הסתובבנו בבתי הקזינו, חלקנו חוויות ועשינו חיים.
הייתם בוגאס? ביליתם בהופעה של בריטני, ג'ניפר לופז או סלין דיון? שתפו אותנו.
- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות











תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.