דברים שחשוב לדעת על מיאמי

18/04/2017 - לאס וגס הסיוט ממשיך

אז איך מתנהלים יום אחרי שגנבו לכם את כל הציוד? זאת השאלה ששאלו אותנו לא פעם.
אז אמרנו לעצמנו בלילה קודם - "חטפנו מכה אנושה, אין ספק, נלך לישון ונקום מחר ליום חדש שבו הכל יסתדר" - האמנם?

אני קמתי קצת לפני 8 בבוקר, גם בלילה הראש רץ לי ותכנן את היום שלמחרת. נתתי למארי עוד שעה לישון ולהתאושש מיום האתמול המטורף. רצינו לשכור רכב יום לאחר מכן, אולם בגלל המקרה והצורך הדחוף להיות ניידים - החלטנו להקדים ולשכור רכב כבר באותו היום בבוקר.

בשעה 8 נפתח הדוכן במלון פריז, אצתי רצתי לדוכן וחיכיתי שם מספר דקות בדוכן ריק, כאשר פניתי לדוכן לידו ושאלתי איפה נציג המכירות של חברת השכרת הרכב, אמר לי הקונסיירג' כי המחשב התקלקל ואני צריך ללכת למלון הצמוד אליו Bally's שגם הוא חלק ממלון פריז. 

הליכה ממלון למלון זה משהו כמו 7 דקות, למרות שהמלונות קרובים אחד לשני, המרחקים בינהם עצומים. כאשר הגעתי לדוכן הרץ' במלון באליס, נאמר לי כי השכרת רכב מתחילה ממאה דולר (לפני תשלומים על ביטוח) וגם לא נשארו עוד רכבים, החלטתי לוותר על התענוג וחזרתי לחדר. בזכות T-Mobile יכולתי לעשות שיחות טלפון ללא הגבלה - והתחלתי לחפש חברות להשכרת רכבים ועשיתי מספר טלפון עד שהגעתי לחברה שאמרה שיש לה רכב פנוי בעלות של 30 דולר ליום.

אני ומארי התארגנו ויצאנו למאבק שלנו מול וגאס, עלינו עם נהג מונית שיצא איתנו יחסית מהעיר לכיוון חברת השכרת הרכב, באדג'ט, הפרט השולי ששכחתי לציין בטלפון זה שרצינו לקחת את הרכב ללוס אנג'לס וזה יוצר בעיה כי לא כל רכב אפשר להוציא מחוץ לעיר. לאחר דין ודברים היא מצאה לנו רכב קטנטן באחד מהסניפים בתוך וגאס בעלות של 30 דולר ליום, אולם תוספת הביטוח היא 70 דולר ליום, בגלל שהמזל לא האיר לנו פנים, לא רצינו לקחת סיכונים ולקחנו את הביטוח הסטנדרטי שהקפיץ לנו את המחיר ל - 100 דולר ליום. בנוסף יש לבאדג'ט שרות מיוחד שמסיע לקוחות מסניף לסניף\מהסניף למלון\ומהמלון לסניף. אז במקום שניקח שוב מונית, האישה הנחמדה בדלפק עזרה לנו וארגנה לנו טרמפ לסניף בו נמצא הרכב.

הגענו לסניף וקיבלנו את הרכב הקטנטן והחמוד, הוא היה מלוכלך והאישה אמרה לי שהיא מוכנה לנקות לי אותו ולהביא לי אותו מצוחצח, מפאת קוצר הזמן אמרתי לה שאין צורך ופשוט זינקנו לרכב ונסענו לתחנת המשטרה שיום לפני כן הפנו אותנו לשם בטלפון.

בתחנת המשטרה בזבזנו שעתיים פחות או יותר והגשנו תלונה, בהתחלה לא רצו להגיש לנו עזרה ולמלא לנו דו"ח אבל התעקשנו ואחרי ששיקפנו להם שוב את הסיפור הגשנו את התלונה - אל תצפו לאמפטיה למרות שלאחר מכן שישבנו עם הקצרנית\שוטרת, היא הייתה מאוד אמפטית וסייעה לנו. לאחר מכן מיד זינקנו לרכב ונסענו לאווטלט הצפוני לבולמוס קניות מטורף - לא לפני שאכלנו בצ'יליס בסביבות שעה 12 כדי להתחזק לאורך כל היום.

קנינו במשך 9 שעות את רוב הציוד שהיינו צריכים, 2 מזוודות, ג'נסים, חולצות, מוצרים משלימים, קצת דברים מגניבים בשבילנו מחנות האווטלט של דיסני. פגשנו זוג ישראלים בגיל של ההורים שלנו - הגבר שאל אותי מה שלומנו - ואמרתי לו שפחות טוב כי אין לנו ציוד, לא בכיוון מסכן, אלא בקטע הומוריסטי, הוא היה בשוק וישבנו קצת ושוחחנו איתם במשך חצי שעה וקצת הוקל לנו.

חזרנו למלון פריז עייפים והבטחנו לעצמנו שביום למחרת אנחנו קמים חדשים ומשנים את כל התפיסה שלנו, מתחילים את הטיול מחדש!














תגובות