- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
לקחנו טיסה משדה התעופה בוושינגטון לשדה התעופה במיאמי. הגענו כשעתיים וחצי לפני הטיסה - זה פחות או יותר הזמן שמספיק לכך.
מרחק - הנסיעה מהמלון לשדה התעופה בוושינגטון לקחה משהו כמו 20 דקות.
הנסיעה משדה התעופה במיאמי עד למלון בסאות' ביץ' - גם עד 20 דקות.
טסנו באמריקן אייר ליין בטיסה מאוד נחמדה, כמובן שהבידוק לא הכי סימפטי בארצות הברית למרות שתהליך הכרטוס היה מאוד זריז. נשנשנו משהו בשדה התעופה בשעה 5 בבוקר, מארי לקחה דונאט וקפה ואני נשנשתי סנדביץ קטן עם קפה.
פתחנו את ה UBER והזמנו מונית למלון, יצא לנו טוב למרות שהנהגת לא דיברה אנגלית (השפה הפופולרית שם זה ספרדית), הגענו בצורה טובה ויעילה למלון שם קיבלו את פנינו עם משקאות קרים.

צריך לציין כי עברנו תוך שבוע ממזג אוויר חורפי וגשום למזג אוויר קייצי וחם. במחשבה לאחור ההתארגנות לטיול היא לא פשוטה וצריך ללהטט בין העונות בטווחים מאוד קצרים ולהתעדכן בבקרים מה תהיה הטמפרטורה באותו היום. זה מאוד טריקי צריך לדעת לעשות השלמות ולסחוב מעילים לאורך טיול שלם ולדעת ממה להיפטר ולזרוק ומה לשמור.
הגענו למיאמי ונאלצנו לחכות 3 שעות לחדר במלון San Juan. בזמן שחיכינו, כמובן שלא נשארנו במלון, אלא יצאנו לעשות סיבוב אוריינטציה כמו שאני אוהב ויצאנו לאן שהרגליים לוקחות אותנו. נחתנו במקרה ברחוב לינקולן השוקק והצבעוני, מלא בעצי התמר. לאחר סיבוב קצר וגם בגלל שכבר היינו רעבים, ישבנו שם במסעדת רוסטיקו המגישה בעיקר פיצות. המסעדה הייתה טובה ומעניינת, אולי פשוט הזמנו פיצה משעממת, אבל האווירה ניצחה, לשבת בשמש ולאכול פיצה במיאמי במסעדה סמי-איכותית היה שווה.
חזרנו למלון וקיבלנו חדר שלא יצא לנו לקבל עד עכשיו, החדר היה נחמד וגדול יחסית לוושינגטון לניו יורק. שמוציאים את הראש החוצה - רואים את הכביש הראשי הירוק והיפה, פייר היה מצוין.
בחופה הדרומי של מיאמי בעיקר יש 3 רחובות ראשיים מלאים במסעדות, בתי קפה וחנויות מזכרות. בנוסף יש כמובן רצועות חוף מדהימות וכל מיני מלונות שמציעים את הכניסה לבריכה שלהם תמורת שתיה שתזמינו במקום. עוד אפשר למצוא בסאות' ביץ' - רודיאו דרייב, מוזיאונים יהודיים, אוטובוסים שלוקחים אתכם לתוך מיאמי לסיבוב ועיצובי בתים יפיפיים.
לזוגות צעירים פחות רלוונטי הטיולים המאורגנים ואוטובוסים hop on hop off. העדפנו להתמקד בחוף ובבריכה כדי להירגע, לנוח ולחשב את המשך הטיול. זאת הייתה האתנחתא שלנו וניצלנו אותה עד תום.
המועדונים במיאמי מדהימים. יצאנו ל 2 מועדונים שלאחר נכנסנו בחינם בגלל שהגענו אליו בשעת הפתיחה שהיא 11 בלילה, אולם בפועל המקום מתמלא רק לקראת 12:30-1:00 המועדון השני עלה לנו 40 דולר לבן אדם וזה רק בגלל שהגיע אליו הראפר כריס בראון. צריך לזכור שיש קוד לבוש ואי אפשר להגיע במכנסיים קצרים או כפכפים ובכלל היינו ממליצים להתלבש יפה למועדונים כדי לעמוד בסטנדרט של כל האנשים היפים שמגיעים לשם.


הערב הראשון נגמר בשקט ובמנוחה, אכלנו בערב במסעדה מקסיקנית שבמקרה אוכלים שם גם חרגולים, אנחנו לא חובבי המאכל הזה אז פשוט אכלנו בוריטו. מאותה מסעדה פשוט נמאס לנו לאכול במסעדות מקסיקניות מרוב שאכלנו בהן כל כך הרבה. התרסקנו למיטה יחסית מוקדם והפלגנו בשינה עמוקה עד הבוקר למחרת.


עוד דבר נוסף. בכל מסעדה מוכנס אוטומטית בין 16 ל 20 אחוז עלות על שרות. כך שאין חובה להשאיר טיפ בנוסף למחיר הסופי אם אתם לא מעוניינים. כמה שזה נראה לנו הזוי, מברור קטן עלה כי התשלום הזה מגיע למלצרים לתשלומי ביטוח ותשלומים נוספים לרווחתם - אולי זה עדיף מאשר לתת ללקוח לבחור אם להשאיר טיפ או לא.
חנויות מזכרות וחנויות נוחות:
יש שלל חנויות נוחות במיאמי כגון CVS, מקומות שאפשר להסתובב בהן הרבה ולקנות מים יחסית בזול ואוכל לבקרים ואפילו פירות חתוכים ובירה כדי שתוכלו לאכול בבריכה במלון בכיף ובאווירה טובה.
בחנויות המזכרות יש חולצות במחיר סביר שנע בין 6 דולר עד ל 20 דולר ומזכרות נחמדות נוספות כמו כוסות צ'ייסרים וכל מיני מזכרות שמותאמות לסאות' ביץ'. חפשו את שלל המבצעים של 1+1 למיניהם. כמו כן תחפשו את הישראלים, שמענו הרבה עברית ברחובות ואפילו קנינו קפה הפוך בארומה שזה הקפה הנורמלי ביותר שמצאנו עד כה בארצות הברית.
מרחק - הנסיעה מהמלון לשדה התעופה בוושינגטון לקחה משהו כמו 20 דקות.
הנסיעה משדה התעופה במיאמי עד למלון בסאות' ביץ' - גם עד 20 דקות.
טסנו באמריקן אייר ליין בטיסה מאוד נחמדה, כמובן שהבידוק לא הכי סימפטי בארצות הברית למרות שתהליך הכרטוס היה מאוד זריז. נשנשנו משהו בשדה התעופה בשעה 5 בבוקר, מארי לקחה דונאט וקפה ואני נשנשתי סנדביץ קטן עם קפה.
פתחנו את ה UBER והזמנו מונית למלון, יצא לנו טוב למרות שהנהגת לא דיברה אנגלית (השפה הפופולרית שם זה ספרדית), הגענו בצורה טובה ויעילה למלון שם קיבלו את פנינו עם משקאות קרים.

צריך לציין כי עברנו תוך שבוע ממזג אוויר חורפי וגשום למזג אוויר קייצי וחם. במחשבה לאחור ההתארגנות לטיול היא לא פשוטה וצריך ללהטט בין העונות בטווחים מאוד קצרים ולהתעדכן בבקרים מה תהיה הטמפרטורה באותו היום. זה מאוד טריקי צריך לדעת לעשות השלמות ולסחוב מעילים לאורך טיול שלם ולדעת ממה להיפטר ולזרוק ומה לשמור.
הגענו למיאמי ונאלצנו לחכות 3 שעות לחדר במלון San Juan. בזמן שחיכינו, כמובן שלא נשארנו במלון, אלא יצאנו לעשות סיבוב אוריינטציה כמו שאני אוהב ויצאנו לאן שהרגליים לוקחות אותנו. נחתנו במקרה ברחוב לינקולן השוקק והצבעוני, מלא בעצי התמר. לאחר סיבוב קצר וגם בגלל שכבר היינו רעבים, ישבנו שם במסעדת רוסטיקו המגישה בעיקר פיצות. המסעדה הייתה טובה ומעניינת, אולי פשוט הזמנו פיצה משעממת, אבל האווירה ניצחה, לשבת בשמש ולאכול פיצה במיאמי במסעדה סמי-איכותית היה שווה.
חזרנו למלון וקיבלנו חדר שלא יצא לנו לקבל עד עכשיו, החדר היה נחמד וגדול יחסית לוושינגטון לניו יורק. שמוציאים את הראש החוצה - רואים את הכביש הראשי הירוק והיפה, פייר היה מצוין.
בחופה הדרומי של מיאמי בעיקר יש 3 רחובות ראשיים מלאים במסעדות, בתי קפה וחנויות מזכרות. בנוסף יש כמובן רצועות חוף מדהימות וכל מיני מלונות שמציעים את הכניסה לבריכה שלהם תמורת שתיה שתזמינו במקום. עוד אפשר למצוא בסאות' ביץ' - רודיאו דרייב, מוזיאונים יהודיים, אוטובוסים שלוקחים אתכם לתוך מיאמי לסיבוב ועיצובי בתים יפיפיים.
המועדונים במיאמי מדהימים. יצאנו ל 2 מועדונים שלאחר נכנסנו בחינם בגלל שהגענו אליו בשעת הפתיחה שהיא 11 בלילה, אולם בפועל המקום מתמלא רק לקראת 12:30-1:00 המועדון השני עלה לנו 40 דולר לבן אדם וזה רק בגלל שהגיע אליו הראפר כריס בראון. צריך לזכור שיש קוד לבוש ואי אפשר להגיע במכנסיים קצרים או כפכפים ובכלל היינו ממליצים להתלבש יפה למועדונים כדי לעמוד בסטנדרט של כל האנשים היפים שמגיעים לשם.


הערב הראשון נגמר בשקט ובמנוחה, אכלנו בערב במסעדה מקסיקנית שבמקרה אוכלים שם גם חרגולים, אנחנו לא חובבי המאכל הזה אז פשוט אכלנו בוריטו. מאותה מסעדה פשוט נמאס לנו לאכול במסעדות מקסיקניות מרוב שאכלנו בהן כל כך הרבה. התרסקנו למיטה יחסית מוקדם והפלגנו בשינה עמוקה עד הבוקר למחרת.


עוד דבר נוסף. בכל מסעדה מוכנס אוטומטית בין 16 ל 20 אחוז עלות על שרות. כך שאין חובה להשאיר טיפ בנוסף למחיר הסופי אם אתם לא מעוניינים. כמה שזה נראה לנו הזוי, מברור קטן עלה כי התשלום הזה מגיע למלצרים לתשלומי ביטוח ותשלומים נוספים לרווחתם - אולי זה עדיף מאשר לתת ללקוח לבחור אם להשאיר טיפ או לא.
חנויות מזכרות וחנויות נוחות:
יש שלל חנויות נוחות במיאמי כגון CVS, מקומות שאפשר להסתובב בהן הרבה ולקנות מים יחסית בזול ואוכל לבקרים ואפילו פירות חתוכים ובירה כדי שתוכלו לאכול בבריכה במלון בכיף ובאווירה טובה.
בחנויות המזכרות יש חולצות במחיר סביר שנע בין 6 דולר עד ל 20 דולר ומזכרות נחמדות נוספות כמו כוסות צ'ייסרים וכל מיני מזכרות שמותאמות לסאות' ביץ'. חפשו את שלל המבצעים של 1+1 למיניהם. כמו כן תחפשו את הישראלים, שמענו הרבה עברית ברחובות ואפילו קנינו קפה הפוך בארומה שזה הקפה הנורמלי ביותר שמצאנו עד כה בארצות הברית.
- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות










תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.