דברים שחשוב לדעת על מיאמי

17/04/2017 - לאס וגאס מחלום לסיוט - או למה לא ללכת למלון פלאנט הוליווד?

**זה הפוסט שיראה לכם שאפשר ליפול חזק ועדיין להישאר על הרגליים, זה הפוסט שיראה לכם מה עושים במקרה שנכנסתם לבעיה ואתם צריכים להתאפס. אל תצפו לסוף טוב, כי אין סוף טוב**

אז טסנו עם חברת אייר ברלין ממיאמי ללאס וגאס בטיסה דחוקה, לא נוחה ועוד לא ישבנו אחד ליד השנייה, כבר פתחנו את וגאס ברגל שמאל. המטוס היה מיושן, בלי אינטרנט ובלי מערכת מדיה. נחתנו ונסחבנו עם כל הציוד לנקודת איסוף אובר (UBRE). בלאס וגאס צריך לזכור כי יש נקודות איסוף ספציפיות במלונות ובשדה התעופה שבהן יחכה לכם הנהג. אז הגענו לאותה נקודה בשדה התעופה, עלינו עם הנהג שלנו לכיוון המלון וירדנו שם.

נכנסנו לתהליך הצ'ק במלון פלאנט הוליווד Planet Hollywood אין והודיעו לנו שאם אנו מעוניינים בחדר, אנחנו צריכים להוסיף עוד כסף לכניסה מוקדמת, בגלל שהייתה כבר שעת צהריים (סביבות 12) החלטנו לשים את המזוודות בחדר הבל בוי ויצאנו לאכול צהריים במסעדת ראמן בהמשך הסטריפ ולסיים את סיבוב האוריינטציה הקטן שלנו.

חזרנו בסביבות 2 למלון ועשינו צ'ק אין, קיבלנו את הקומה ה - 35 וחיכינו לנוח בחדר. כאשר בדקנו איפה הכרטיס של הבל בוי, נראה כי הוא לא עלינו ושיערנו שהוא נפל או שאנחנו פשוט לא מוצאים אותו. כאשר הגענו לעמדת הבל בוי הכניסו אותנו לתוך החדר והתחלנו לחפש את המזוודות שלנו בתוך חדר הבל בויז, עברנו 3 חדרים והתחלנו להיכנס ללחץ - לאחר כשתי דקות של חיפוש שנראו כמו נצח הבנו שכל הציוד שלנו נגנב.

אחרי השוק הראשוני התחלנו להפעיל את צוות המלון ולקבל פרטים מה קרה, לקחה עוד חצי עד שהגיע איש ביטחון. התחלנו בינתיים להפעיל את הביטוח ולצערנו להתקשר להורים להודיע על המקרה למרות שהשעה הייתה 2 בלילה. אף אחד במלון לא נראה שהוא בשוק, התחלנו לברר מה התהליך לגנבת הציוד, בנוסף מארי היא סוכרתית ורוב ציוד הסכרת שלה היה בתיק. דרשתי לדבר עם מנהל המלון שלא התייחס אלינו ולא היה מוכן להגיש לנו כל סיוע.

אל תבנו על המשטרה, היא לא תעשה משהו בעניין ואף ניידת לא תגיע.

אז היינו צריכים להתאפס על עצמנו ולעשות דברים בסדר הבא:
* ללכת לקנות ציוד רפואי - להשיג אישורים רפואיים
* ללכת להגיש תלונה במשטרה
* לקנות את כל הציוד מחדש
* לעדכן את הביטוח

לקחנו מונית UBER למשטרה לאחר שתכננו ללכת למרפאת חירום לאחר מכן, כאשר הבנו שאנחנו לא מוצאים את התחנה הנהג החביב הסיע אותנו למרפאה מקומית שם חיכינו 3 שעות ופגשנו רופא יהודי שנתן לנו את המרשם, לקראת השעה 8 בערב יצאנו לבית מרקחת\סופר שנקרא CSV (כמו הסופר פארם בישראל) שם התחלנו לקנות קצת חולצות, מברשות שיניים ודברים בסיסיים נוספים כדי להמשיך את הטיול.

חזרנו למלון הביזיוני הזה וביקשנו לעזוב את המלון - כאשר מנהל המלון אמר לנו שאנו מחויבים לשלם על הלילה הראשון, התעצבנו ואמרתי לו בכוחות האחרונים שנשארו לנו שאנחנו לא מוכנים לשלם לו אפילו דולר אחד ושהוא יבטל את כל ההזמנה ובשניות הזמנתי דרך האפליקציה את מלון פריז הקרוב שם הלכנו לישון בלילה הראשון. לפני שנרדמנו עוד הספקתי ללכת לסופר הקרוב ולקנות כמה דברים לנשנוש ותכננו את המשך השהייה בווגאס.

תגובות