- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
פתחנו את היום עם קפה רוב היום ישבנו בבריכה ועשינו הליכות לאורך רחוב לינקולן.
מידי פעם הלכנו על הרחוב לאורך רצועת החוף - קולינס - והלכנו לאורך הכביש\הרחוב הראשי לינקולן.


החלטנו ללכת לחוף הים - פנינו לפקיד הקבלה שצייד אותנו בשני כיסאות ים ושמשייה ושלחו אותנו לכיוון החוף. הליכה קצרה הובילה אותנו לחוף ים מקסים ורצועת חוף מהפנטת. החיסרון מתחיל ברוח - מצאתי את עצמי מחפש את המיקום המושלם שאוכל לתקוע את השמשיה - בפעם הראשונה "וויתרתי" לשמשייה והיא התעופפה לה, השנייה - תפסתי אותה רגע לפי שהיא עפה. הפעם השלישית לא הגיעה, תקעתי את השמשייה כל כך עמוק באדמה, שהיא לא העזה להרים את הראש.
מצאנו את עצמנו שותקים ועוצמים עיניים ונהנים מהרגע, PRICELESS כמו שאומרים. אם אתם מתכננים את הטיול במיאמי, אל תשכחו להבלע לתוך השתיקה למשך כמה זמן ולהתמקד במנוחה שלכם.
קצת מחירים: בחוף הים כל "פריט" עולה 20 דולר. כלומר 2 כסאות ושמשייה יעלו לכם 60 דולר.
יתכן ובתי המלון שם אולי יעלו יותר אם הם מספקים שמשייה וכיסאות ללא עלות אם זה בתקציב שלכם ובא לכם להתפנק במלון איכותי.
לאחר כשלוש שעות חזרנו והחזרנו את הציוד, ארוחת צהריים קטנה והלכנו לישון בצהריים.
צריך להגיד לפני שנמשיך שאנחנו חובבי מוזיקה שחורה וחיפשנו מסיבות של היפ הופ. התחלנו בשעה 8:30 ערב להסתובב ברחובות סאות' ביץ', נכנסו למספר מועדונים כמו Do Not Sit on the Furniture ו - Cameo. לא התלהבנו והאופציה האחרונה שלנו הייתה The Wall. בגלל שהגענו מוקדם, נכנסנו ללא תשלום בכניסה. בהתחלה היה ריק, אבל נהנו מהמוזיקה הטובה ושעה לאחר מכן לא יכולנו לזוז מרוב כמות האנשים שהייתה שם. נהנו בטרוף, הייתה אווירה מעולה ונשארנו עד סביבות 3 ולאחר מכן פרשנו לישון.
---------------------------------------------------
יש לזכור כי בין השעות 3 בצהריים ל 7 בערב יש באפי האוור בעיקר על המשקאות. שווה לנצל את זה ולקנות קוקטייל גדול ומרענן.
יש לאורך החוף באושן דרייב מלא מסעדות והמארחות יעשו הכל כדי שתכנסו ותאכלו אצלן במסעדה. החלטנו להכנס למסעדה וחיכינו 40 דקות לאוכל. שראינו שהאוכל לא בא, ביקשנו חשבון, שילמנו על הקוקטיילים ויצאנו לחפש מקום אחר לאכול. בסוף ישבנו במסעדה של רשת TGI Friday (Thank God It's Friday) והיה ממש נחמד, טעים ועממי (זול יחסית למחירים על החוף).
קצת תמונות מהמסיבה בערב:
- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות








תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.