- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות

קמנו בבוקר עם מלא מצב רוח! התעוררנו בחדרנו הקטנטן, התמתחנו, התארגנו ויצאנו לקנות קפה כשעה וחצי לפני השעה המיועדת שהיינו צריכים להגיע אליה לגבעת הקפיטול.אז כמה דברים שכדאי לזכור ושלמדנו על בשרנו - לא קל להשיג מונית בוושינגטון, בכלל לא, למרות שהיינו באזור מתוייר, הבנו מהר מאוד שאפשר להזמין הסעה בצורה יעילה רק דרך UBER, ברגע שנרשמנו קיבלנו 20$ אוטומטית לנסיעה הראשונה, כל ששווה לשמור את הנסיעה הארוכה ליציאה משדות תעופה או לנסיעות ארוכות במונית. אתם יכולים להוריד כבר את האפליקציה מהקישור הבא ופשוט להשתמש בסכום ברגע שתצטרכו - במידה והמבצע הזה עדיין תקף, שווה לחסוך ככה!
בגלל שפחדנו לאחר ביקשנו מפקידת הקבלה שתזמין לנו מונית והיא הבטיחה שהמונית תגיע תוך 10 דקות ולקח למונית 2 דקות להגיע, עוד נסיעה של כעשר דקות והליכה של דקה קצרה והגענו לקפיטול. כך התחלנו את הבוקר בסיור בתוך הקפיטול עם המתנה ארוכה בהתחלה (תראו את התמונה של התור). שימו לב שיש דברים שמותר ואסור לקחת.
ההחלטה להזמין כרטיסים מבעוד מועד מישראל הייתה חכמה. נכנסו להול ונתקלנו במלא פסלים ענקיים שכל אחד מייצג תקופה אחרת. לאחר מכן הסיור התחיל כרגע שעה לאחר שעת הכניסה שלנו - 8:50 ומומלץ להגיע 45 דקות לפני כפי שציינתי.

כמובן שהבידוק קפדני ביותר, לאחר הכניסה הוצג לנו סרט באורך של 40 דקות על ההיסטוריה האמריקאית ולאחר מכן התפצלנו לקבוצות שונות וחולקו לנו אזניות כדי שנוכל להקשיב בצורה טובה יותר למדריכה שענתה על כל השאלות שהטיחו בה לאורך כל הסיור. עברנו באולי אחוז אחד מכל החדרים של הקפיטול אבל זה היה מספיק להתפעל מהגודל והיופי של המקום. עברנו לחדר של פסלים שמייצגים כל מדינה וחדר נוסף עם תמונות מן ההיסטוריה של ארצות הברית. אין ספק שזה היה מעניין מאוד לכל חובבי הפוליטיקה האמריקאית וגם לחובבי ההיסטוריה הכללית. זאת הייתה נקודת הפתיחה לטיול שלנו משם התחלנו בהליכה מהנה לאורך הסטריפ של המול. נכנסו למוזיאון של ההיסטוריה האינדיאנית, עברנו על פני מספר הגן הבוטני, נכנסי למוזיאון החלל הענק שהיה מדהים ביופיו, החלל הענק שמכיל את כל סוגי המטוסים הישנים והחדשים וכלי תעופה מרשימים מהעבר ומהווה ואף נגיעה קטנה לעתיד, זה המקום שחיכיתי להגיע אליו ושרפנו שם שעה וחצי לפי דעתי. רעבים ומותשים כי לא אכלנו כלום מהבוקר, חיפשנו מקום לאכול וקשה למצוא מקום כזה. אי לכך נאלצנו להסתפק בהמבורגר ובנקניקייה בלחמנייה עד לארוחת הערב.
המשכנו הלאה למוזיאון ה - ART.והמשכנו להתגלגל המורד הסטריפ הירוק והיפיפה שחובה לעצור כל כמה צעדים ולהתפעל מהיופי. לכן צריך לקחת בחשבון שהמינימום בכל מוזיאון הוא שעה כך שעדיף להצטייד עם משהו לאוכל לפני כן. הסטריפ מדהים ביופיו. יש מלא דוכני בגדים מאוישים במוכרים סינים נחמדים ושווה לקנות שם איזו חולצה..
המשכנו וראינו מרחוק את המוניומנט של גפרסון (או כמו שחלק מכנים אותו "העיפרון") שם קנינו ארטיק מרענן ונחנו על הדשא - ידענו לפי המפה שהבית הלבן קרוב. שינסנו מותניים וצעדנו משם לבית הלבן. הגענו למחוז חפצנו והתחלנו להצטלם, בזמן שהצטלמנו הנחתי לרגע את התיק בצד כדי שהתמונה תצא נורמלית ושאני לא אראה כל כך "כתייר" לקח דקה עד שרץ אלינו איש השרות החשאי ושאל אם התיק הוא חפץ חשוד או שהוא שלנו - מיד כמובן שמתי את התיק על הגב. אז תזהרו להשאיר חפצים בצד, אף לא לרגע.
הטיול הזה הוביל אותנו רק לחצי מהסטריפ של וושינגטון סיימנו באזור שעה 3 וחצי, היינו עייפים אך מאוד מרוצים ולקחנו מונית למלון למנוחה קלה. לאחר התכתבויות עם הזוג שהכרנו יום לפני כן, החלטנו להיפגש בערב במסעדה מסוימת ל - Happy Hour. כאשר הגענו למקום ראינו שהמקום מלא וחתנו למסעדה אסייתית סינית נחמדה שתינו קצת אלכוהול, אכלנו סושי ומוקפץ ובערב חזרנו לסיבוב קטן בצ'יינה טאון (China Town) שהוביל אותי לשעה 10 בערב שבו החלטנו לסיים את הערב, חזרנו למלון לשינה רגועה והכנה לערב הבא.
- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות










תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.