דברים שחשוב לדעת על מיאמי

09/04/2017 - צ'לסי מרקט הייליין ופורט אוטוריטי

אחרי שהרגשנו שבעים מניו יורק התיירותית, שמענו המון המלצות על אזור צ'לסי מרקט, אמרו לנו שזה מעין קניון מכורה כזה ומגניב.. בקיצור מכירים את שרונה מרקט בתל אביב? אז כזה, רק לפי דעתי פחות אטרקטיבי.

                    

פתאום נחשפנו לצד אחר של ניו יורק, הנו, היה ממש מגניב, האווירה צעירה יותר. יש שם איזו מסעדה של ישראלי, אוכל מזרח תיכוני, שווה לעבור בדוכנים ולטעות איזה שוקולד שיפתח לכם את היום או קפה טוב.



יצאנו משם בהליכה איטית ונעימה לאורך רצועת החוף מפיר 49 עד להיי ליין - כמובן שהשתמשנו בגוגל מפות והוא הביא אותנו למרכז ההיי ליין. עכשיו מה זה ההיי ליין אתם בטח שואלים? זהו גשר ארוך ומעוצב שיש עליו צמחיה, הוא מתפתל בין בתים ניו יורקיים בוויב ממש מגניב, יש אחלה נוף לחוף ולעיר ולקראת סופו יש כל מיני "שוחרי חופש ואהבה" שמחלקים חיבוקים בחינם ויוצרים מעלי הקשבה של קבוצות קטנות אליהם כל אחד יכול לבוא ולדבר על כל נושא שבא לו והאנשים הטובים מבטיחים להקשיב לכל מילה בשקיקה. אפילו היה מעגל ריקוד אחד שאני ומארי הצטרפנו ופצחנו בריקוד, היה משעשע.




ירדנו מההיי ליין אחרי סשן תמונות שלא היה מבייש זוג שמתחתן, והמשכנו את מסענו בצורה חופית, צעדנו על הטיילת המקסימה ממוזיאון וויטני עד לנהר ההדסון. משם חתכנו פנימה לכיוון המשרדים של הקומדי סנטרל, לצערי לא הצלחנו לראות שום סמל בבניין שמציין את זה. התחלנו להיות רעבים אבל ידענו שיש מסעדה מיוחדת שמחכה לנו שתכף אגיע ואספר לכם עליה. הלכנו לבסטריפ הקטנטן שבו יש מספר מסעדות מעניינות באזור הקומדי סלר, מעוז הסטנדאפ בניו יורק, שהלוואי והיה לי זמן ללכת בערב ולהיות בהופעת סטנדאפ בערב. אבל מכיוון שהיינו בצהריים הסתפקתי בתמונה מהמקום.



אחרי כן, כאשר הרעב הכריע אותנו, ישבנו במעדה הודית שהמליצו לנו עליה מבעוד מועד שקוראים לה "מינט מסאללה" (Mint Masalla). היה מדהים, אוכל הודי מעולה, אנחנו חובבים מאכלים הודים - וברגע שהמסעדה גם מכינה את האוכל בצורה פיקנטית וטעימה, כבר היה מעניין לאכול בה. ישבנו שם שעה לפי דעתי והספקנו לדבר עם המשפחה ולפאר עוד קצת את המסעדה והאזור שאנו נמצאים בו. 
הלכנו לתחנה המטרו הקרובה וירדנו בתחנה של המדיסקון סקוור גארדן.  חיפשנו בתחנה איפה אפשר לרכוש כרטיסי אוטובוס\רכבת לוושינגטון והבנו שהרכבת יקרה והנסיעה באוטובוס תשתלם יותר (נרחיב על זה בנסיעה לוושינגטון). 



הלכנו עד למייסיז (Macy's) ולא קנינו שם כלום. בהמשך התוודתי לעובדה כי זוהי רשת שנמצאת בכל מדינה, אני אישית לא הייתי נכנס לחנות הזו בכל אחת מהמדינות שהיינו בה, אבל בגלל שמארי מחליטה על האתרים האלה בטיול אני יכול לגלות לכם כבר עכשיו שנכנסנו לכל מייסיז בכל מדינה. כמובן שלא מצאנו כלום ולא קנינו כלום כי הבגדים סתם יקרים שם, אבל הסתובבנו והתרשמנו מהגודל של המבנה ומהעיצוב. יצאנו צעדנו לכיוון המלון ומצאנו חנות זולה ומגניבה, קנינו שם זוג נעליים, ג'ינס וכמה חולצות. לאחר מכן הלכנו לפאן סטיישן, שכבר ציינו כמה פעמים שהוא קרוב למלון ורכשנו כרטיסים לוושינגטון - החלטנו לסיים את הטיול ולהמשיך את הערב האחרון בסיבוב קצרצר.



בערב הסתובבנו קצת בניו יורק ונפרדנו ממנה לשלום ברחבי הטיימס סקוור, נשנשנו קצת, אכלנו ארוחת ערב משותפת ב - KFC ולקראת סוף הטיול מארי רצתה לשתות קפה בדאנקן דונטס - בגלל שהשעה הייתה כבר 10 בערב, כל הסניפים היו סגורים ושבנו לחדר המלון ללא קפה.

היה לנו ערב חלומי וניו יורק הייתה מדהימה. תודה לך ניו יורק. Yo've Been Good to Us.



תגובות