- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
היום האחרון בניו יורק שאנחנו אשכרה עושים משהו.

קמנו מוקדם יחסית ונשמנו את האוויר של ניו יורק, לקחנו את הרכבת התחתית למרכז רוקפלר (rockefeller center). המרכז הוא במרחק של 3 דקות הליכה מהרכבת התחתית. כאשר מגיעים, נתקלים בפסל הענק בכניסה למרכז רוקפלר שכמובן שחובה להצטלם כאשר הוא מאחוריכם. ובכללי טיפה ישראלי, אל תפחדו לבקש מאנשים לצלם אתכם.
נכנסנו פנימה רק לאחר שהשקענו קצת זמן בחוץ וראינו את הילדים גולשים על משטח הקרח מחוץ למתחם ומצאנו את דגל ישראל בין שלל הדגלים המעטרים את כניסת הבניין.
אז קצת דרכי התנהלות: דבר ראשון הלכנו לקנות כרטיסי כניסה שעלו בסביבות 40 דולר לבן אדם. אחרי שאתם קונים כרטיס, אתם יכולים ללכת לסטארבאקס ולשתות קפה או להסתובב במתחם. אפילו הספקנו לצאת ולראות את אולפני NBC. חיכינו משהו כמו 50 דקות עד שהיה אפשר להתחיל להיכנס אחרי שנכנסנו, העליה לקומה האחרונה לוקחת משהו כמו 20 דקות עם שלל מעברים והמעליות. לאחר מכן חובה לעלות 2 קומות ברגל כדי לראות את הנוף המדהים האמיתי.



עשינו סיבוב ברדיו סיטי ואולפני NBC מצאנו את חנות המזכרות של התוכנית של ג'ימי פאלון. עשינו סיבוב ברגל וחזרנו למלון הלכנו לאכול - אכלנו מהר בטיים סקוור כדי לא לאחר להופעה, קשה למצוא משהו טוב לאכול שם שהוא לא יקר והוא מהיר שלא נקרא מקדונלדס - נפלתי על סנדביץ של טורקי עם גבינה. לאחר מכן הגענו לאולם לקראת ההופעה של אלדין, אכן הופעה מדהימה ברמה בינלאומית ואנחנו כל כך שמחים שהחלטנו ללכת אליה. לקראת אחר הצהריים, לקחנו אוטובוס לניו ג'רזי ולורה וסשה, קרובי המשפחה לקחו אותנו לראות את הניו יורק מהצד השני של האי, היה נוף מדהים וזכינו לראות את השמש משתקפת על ניו יורק בשלל צבעי הכסף המסנוור.
זכינו לראות שם האמר\לימוזינה עם ילדים היספאנים אנחנו לא יודעים אם זו הייתה חתונה או סתם טקס סיום. אכלנו במסעדה מקסיקנית אוטנטית, לאחר מכן טיילנו בטיילת וראינו את המייצג של מלחמת העולם השניה ואת ה - MONUMENT של המילטון שנרצח. בנוסף ראינו בטיילת 2 עמודים שנשארו מאסון התאומים לזכר הנופלים.
חזרנו הביתה סחוטים וכל כך מאוהבים בניו יורק.


קמנו מוקדם יחסית ונשמנו את האוויר של ניו יורק, לקחנו את הרכבת התחתית למרכז רוקפלר (rockefeller center). המרכז הוא במרחק של 3 דקות הליכה מהרכבת התחתית. כאשר מגיעים, נתקלים בפסל הענק בכניסה למרכז רוקפלר שכמובן שחובה להצטלם כאשר הוא מאחוריכם. ובכללי טיפה ישראלי, אל תפחדו לבקש מאנשים לצלם אתכם.נכנסנו פנימה רק לאחר שהשקענו קצת זמן בחוץ וראינו את הילדים גולשים על משטח הקרח מחוץ למתחם ומצאנו את דגל ישראל בין שלל הדגלים המעטרים את כניסת הבניין.
אז קצת דרכי התנהלות: דבר ראשון הלכנו לקנות כרטיסי כניסה שעלו בסביבות 40 דולר לבן אדם. אחרי שאתם קונים כרטיס, אתם יכולים ללכת לסטארבאקס ולשתות קפה או להסתובב במתחם. אפילו הספקנו לצאת ולראות את אולפני NBC. חיכינו משהו כמו 50 דקות עד שהיה אפשר להתחיל להיכנס אחרי שנכנסנו, העליה לקומה האחרונה לוקחת משהו כמו 20 דקות עם שלל מעברים והמעליות. לאחר מכן חובה לעלות 2 קומות ברגל כדי לראות את הנוף המדהים האמיתי.



עשינו סיבוב ברדיו סיטי ואולפני NBC מצאנו את חנות המזכרות של התוכנית של ג'ימי פאלון. עשינו סיבוב ברגל וחזרנו למלון הלכנו לאכול - אכלנו מהר בטיים סקוור כדי לא לאחר להופעה, קשה למצוא משהו טוב לאכול שם שהוא לא יקר והוא מהיר שלא נקרא מקדונלדס - נפלתי על סנדביץ של טורקי עם גבינה. לאחר מכן הגענו לאולם לקראת ההופעה של אלדין, אכן הופעה מדהימה ברמה בינלאומית ואנחנו כל כך שמחים שהחלטנו ללכת אליה. לקראת אחר הצהריים, לקחנו אוטובוס לניו ג'רזי ולורה וסשה, קרובי המשפחה לקחו אותנו לראות את הניו יורק מהצד השני של האי, היה נוף מדהים וזכינו לראות את השמש משתקפת על ניו יורק בשלל צבעי הכסף המסנוור.
זכינו לראות שם האמר\לימוזינה עם ילדים היספאנים אנחנו לא יודעים אם זו הייתה חתונה או סתם טקס סיום. אכלנו במסעדה מקסיקנית אוטנטית, לאחר מכן טיילנו בטיילת וראינו את המייצג של מלחמת העולם השניה ואת ה - MONUMENT של המילטון שנרצח. בנוסף ראינו בטיילת 2 עמודים שנשארו מאסון התאומים לזכר הנופלים.
חזרנו הביתה סחוטים וכל כך מאוהבים בניו יורק.












תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.