- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
קמנו בבוקר עם תחשק לקרוע את העיר, התחלנו מהימים הכי עמוסים ולאט לאט האטנו קצב.
רצינו לחפש אוטובוס Hop on, Hop Off, במידה ואתם יכולים להרשות לעצמכם תיקחו את ה - Big Bus שהעלות שלו היא בסביבות 60$ לבן אדם, אנחנו אחרי התלבטויות רבות בחרנו עם GreyLine שזו הייתה טעות. הסתובבנו בין כל האנשים שמוכרים את האוטובוסים והיה ממש קשה להבדיל בין כולם וגם בתוך עצמם להבדיל מי הם האנשים שמוכרים לך כרטיסים אמיתים ומי שרלטן ואיזה מידע הם בכלל מוסרים לך בנוגע לאמינות המסלול.
בכל מקרה בחרנו בגריי ליין. ועלינו על האוטובוס עם אזניות עם הסברים בעברית. גם המדריך על האוטובוס היה מעניין מאוד ולמדנו הרבה על ניו-יורק, עברנו דרך כנסיות, בתים יוקרתיים ואזורים מלאי היסטוריה ביום סגרירי וקריר. ירדנו לאחר מספר תחנות בהארלם, קנינו סטארבקס וספגנו וינקנו את האווירה של הארלם המדהימה והקולית. היינו בחנות בגדים והתחרטנו שקנינו כבר כל כך הרבה מוצרים כי הייתה שם אופנה מגניבה לגמרי והבטחנו לעצמנו שנחזור לשם בשנים הבאות ונקנה שם את האפנה הבאה שלנו.

קפצנו לסטארבקס וקנינו קפה ועשינו כמה תמונות לאורך הקיר, משם המשכנו ברגל באווירה קלילה לתחנה הבאה של מלקום שבאז, אנחנו מודים שפחות סימפתי להסתובב ברחבות הפנימיים אבל לא היה משהו מיוחד חוץ מהחשש הפנימי שלנו, אנחנו מאוד ממליצים לא לוותר על הליכה ברחובות הארלם (Harlem). הגענו לתחנה המיוחלת וחיכינו שעה שלמה לאוטובוס. ראינו כמה אוטובוסים של חברות שונות שעברו ודיי התאכזבו וכמעט עמדנו לעלות על מונית מרוב העייפות בהמתנה. לבסוף מצאנו את האוטובוס ועלינו עליו וראינו עוד מספר אתרים עד שהגענו ליעד הבא שבו ירדנו מהאוטובוס והוא מוזיאון המטרופוליטן (Metropolitan Museum).
נכנסו למוזיאון לזמן קצר, נכון שבמוזיאון ממליצים על מחיר מסוים של כניסה שנע בסביבות ה- 25, אנו שילמנו 10 דולר לבן אדם וכך נכנסו ונחשפנו למוזיאון באווירה של התגלגלות האימפריות העות'מאנית, סינית וכיוצ"ב. היה ממש יפה וקצר. התחלנו להיות ממש רעבים והיינו צריכים לגמוע חצי סנטרל פארק (Central Park) - קיבלנו המלצה ללכת למסעדת טאברן און דה גרין (Tavern on the Green) היוקרתית.

הלכנו לאורך הפארק הענק, הירוק והיפיפה, הצטלמנו שם מלא, פגשנו סנאי, לפגוש את הריאה הירוקה הזו באמצע היום זה ממש לא מובן מאליו. המשכנו להתקדם לדרום הפארק עד שהכנו למסעדה המיוחלת - נחשפנו למחירים היקרים אבל בגלל שהיינו רעבים ולא ידענו מה יש באזור החלטנו לשבת ולהנות מהנוף והאוכל כמו שצריך המקום יפיפה והמחירים יקרים מאוד עדיף לחפש מקום אחר לאכול בו לאנשים שהם לא אניני טעם. ישבנו במסעדה ונהנינו מהאווירה.
לאחר מכן יצאנו מהפארק והגענו לקולומבוס סרקל (Columbus Circle) ולמגדל טראמפ (Trump Tower). נכנסנו לחנות של מייקל קורס וצעדנו למלון רצינו לחפש כרטיסים למחזות זמר של לאלדין או למלך האריות, אלו שתי ההופעות החזקות ביותר שרצות עכשיו, נכנסו לחנות כרטיסים אחת וראינו שהמחירים יקרים בטרוף, לאחר מכן הלכנו לדוכני הכרטיסים המוזלים בדיוק במרכז הטיים סקוור (Time Sqare) אבל מתברר שהם לא עובדים עם ההצגות האלה כי הן מלאות ואין טעם בשרות הזה של למלא אותן, לכן מומלץ ללכת לשם אך ורק אם אתם מחפשים כרטיסים מוזלים להצגות פחות פופולריות, בכל מקרה קפצנו לאולמות עצמם שמופיעים בהם וחיפשנו שם כרטיסים ובמקרה מצאנו 2 כרטיסים לאלדין בשורה הראשונה שעלתה לנו 150 דולר לכרטיס שזה יחסית זול - מזל שהיה הביטול.

חזרנו לחדר למנוחה, ובערב התארגנו ויצאנו לאמפייר סטייט בילדינג (Empire State Building) בהליכה רגלית נעימה בערב (על מי אני עובד? איבדתי את הכרטיסים לרכבת תחתית ששילמתי את המחיר עליהם לשבוע שלם). לא נכנסנו ועלינו אבל הצטלמנו בתוך הבניין. עצרנו בדרך בפיצרייה מקומית וטעימה, נחנו קצת, שבענו ודיברנו עם המוכרים כדי להרגיש את האווירה של הפיצריות בניו יורק, לאחר מכן קנינו בחנות מזכרות עוד כמה דברים קטנים לקינוח. רצינו לעצור במייסיס (macy's) אבל כבר היה סגור, אז פשוט דלגנו על זה וחזרנו לחדר גם כן ברגל עייפים אל כמובן שמרוצים. (בהמשך הבנו שיש מייסיס כמעט בכל עיר)
רצינו לחפש אוטובוס Hop on, Hop Off, במידה ואתם יכולים להרשות לעצמכם תיקחו את ה - Big Bus שהעלות שלו היא בסביבות 60$ לבן אדם, אנחנו אחרי התלבטויות רבות בחרנו עם GreyLine שזו הייתה טעות. הסתובבנו בין כל האנשים שמוכרים את האוטובוסים והיה ממש קשה להבדיל בין כולם וגם בתוך עצמם להבדיל מי הם האנשים שמוכרים לך כרטיסים אמיתים ומי שרלטן ואיזה מידע הם בכלל מוסרים לך בנוגע לאמינות המסלול.
בכל מקרה בחרנו בגריי ליין. ועלינו על האוטובוס עם אזניות עם הסברים בעברית. גם המדריך על האוטובוס היה מעניין מאוד ולמדנו הרבה על ניו-יורק, עברנו דרך כנסיות, בתים יוקרתיים ואזורים מלאי היסטוריה ביום סגרירי וקריר. ירדנו לאחר מספר תחנות בהארלם, קנינו סטארבקס וספגנו וינקנו את האווירה של הארלם המדהימה והקולית. היינו בחנות בגדים והתחרטנו שקנינו כבר כל כך הרבה מוצרים כי הייתה שם אופנה מגניבה לגמרי והבטחנו לעצמנו שנחזור לשם בשנים הבאות ונקנה שם את האפנה הבאה שלנו.

קפצנו לסטארבקס וקנינו קפה ועשינו כמה תמונות לאורך הקיר, משם המשכנו ברגל באווירה קלילה לתחנה הבאה של מלקום שבאז, אנחנו מודים שפחות סימפתי להסתובב ברחבות הפנימיים אבל לא היה משהו מיוחד חוץ מהחשש הפנימי שלנו, אנחנו מאוד ממליצים לא לוותר על הליכה ברחובות הארלם (Harlem). הגענו לתחנה המיוחלת וחיכינו שעה שלמה לאוטובוס. ראינו כמה אוטובוסים של חברות שונות שעברו ודיי התאכזבו וכמעט עמדנו לעלות על מונית מרוב העייפות בהמתנה. לבסוף מצאנו את האוטובוס ועלינו עליו וראינו עוד מספר אתרים עד שהגענו ליעד הבא שבו ירדנו מהאוטובוס והוא מוזיאון המטרופוליטן (Metropolitan Museum).
נכנסו למוזיאון לזמן קצר, נכון שבמוזיאון ממליצים על מחיר מסוים של כניסה שנע בסביבות ה- 25, אנו שילמנו 10 דולר לבן אדם וכך נכנסו ונחשפנו למוזיאון באווירה של התגלגלות האימפריות העות'מאנית, סינית וכיוצ"ב. היה ממש יפה וקצר. התחלנו להיות ממש רעבים והיינו צריכים לגמוע חצי סנטרל פארק (Central Park) - קיבלנו המלצה ללכת למסעדת טאברן און דה גרין (Tavern on the Green) היוקרתית.

הלכנו לאורך הפארק הענק, הירוק והיפיפה, הצטלמנו שם מלא, פגשנו סנאי, לפגוש את הריאה הירוקה הזו באמצע היום זה ממש לא מובן מאליו. המשכנו להתקדם לדרום הפארק עד שהכנו למסעדה המיוחלת - נחשפנו למחירים היקרים אבל בגלל שהיינו רעבים ולא ידענו מה יש באזור החלטנו לשבת ולהנות מהנוף והאוכל כמו שצריך המקום יפיפה והמחירים יקרים מאוד עדיף לחפש מקום אחר לאכול בו לאנשים שהם לא אניני טעם. ישבנו במסעדה ונהנינו מהאווירה.
לאחר מכן יצאנו מהפארק והגענו לקולומבוס סרקל (Columbus Circle) ולמגדל טראמפ (Trump Tower). נכנסנו לחנות של מייקל קורס וצעדנו למלון רצינו לחפש כרטיסים למחזות זמר של לאלדין או למלך האריות, אלו שתי ההופעות החזקות ביותר שרצות עכשיו, נכנסו לחנות כרטיסים אחת וראינו שהמחירים יקרים בטרוף, לאחר מכן הלכנו לדוכני הכרטיסים המוזלים בדיוק במרכז הטיים סקוור (Time Sqare) אבל מתברר שהם לא עובדים עם ההצגות האלה כי הן מלאות ואין טעם בשרות הזה של למלא אותן, לכן מומלץ ללכת לשם אך ורק אם אתם מחפשים כרטיסים מוזלים להצגות פחות פופולריות, בכל מקרה קפצנו לאולמות עצמם שמופיעים בהם וחיפשנו שם כרטיסים ובמקרה מצאנו 2 כרטיסים לאלדין בשורה הראשונה שעלתה לנו 150 דולר לכרטיס שזה יחסית זול - מזל שהיה הביטול.

חזרנו לחדר למנוחה, ובערב התארגנו ויצאנו לאמפייר סטייט בילדינג (Empire State Building) בהליכה רגלית נעימה בערב (על מי אני עובד? איבדתי את הכרטיסים לרכבת תחתית ששילמתי את המחיר עליהם לשבוע שלם). לא נכנסנו ועלינו אבל הצטלמנו בתוך הבניין. עצרנו בדרך בפיצרייה מקומית וטעימה, נחנו קצת, שבענו ודיברנו עם המוכרים כדי להרגיש את האווירה של הפיצריות בניו יורק, לאחר מכן קנינו בחנות מזכרות עוד כמה דברים קטנים לקינוח. רצינו לעצור במייסיס (macy's) אבל כבר היה סגור, אז פשוט דלגנו על זה וחזרנו לחדר גם כן ברגל עייפים אל כמובן שמרוצים. (בהמשך הבנו שיש מייסיס כמעט בכל עיר)
- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות













תגובות
הוסף רשומת תגובה
תודה על התגובה, אני ומארי נשמח להגיב לך בהקדם.
המשך יום מצוין.