דברים שחשוב לדעת על מיאמי

05/04/2017 - היום הקשה ביותר

התעוררנו מוקדם בבוקר, עשינו קצת מתיחות יצרנו לעצמנו מסורת של קניית קפה בסטארבקס ויצאנו לטרוף את ארצות הברית.

עלינו על המטרו לאחר שקנינו כרטיסי רכבת לכל השבוע הגענו לבאטרי פארק ולקח זמן עד שהבנו מאיפה יוצאת הפארי (Ferry) ללא עלות לסטייטן איילנד אבל היה שווה להסתובב קצת באזור לפני כן. שימו לב שאתם יוצאים מתחנת המטרו - ישר צריך לקחת ימינה ולהתעלם מעשרות המוכרים שרוצים למכור לכם חבילת טיול לפסל החרות.





  


נסענו בפרי עם חלונות לא כל כך שקופים וישנים, "נדחסנו" לתוך הספינה ובדרך חזרה החלפנו פרי עם חלונות פתוחים שמשקיפים לים וצילמנו כמה תמונות טובות של פסל החרות. אכן חוויה.

ירדנו והמשיך ללכת ברגל לכיוון רחוב הוול סטריט שמתחבר לברוד וואי, הצטלמנו עם השור הזועם, קנינו קצת מזכרות בדוכנים ברחוב והרגשנו את האווירה התוססת של ניו יורק, כבר אז הבנתי כמה ניו יורק מדהימה.
משם המשכנו לכנסיית טריניטי עם דמותו של הפוליטיקאי ג'ון וואטס. 


שימו לב! עדיין עם כל הסיבוב הפסיכי הזה עדיין לא אכלנו צהריים! 


משם המשכנו למוזיאון הכלכלה המדהים בעלות של 14 דולר לבן אדם.

ולאחר מכן להיכל הפדרלי שהתברר כמוזיאון מדהים שמספר על ההיסטוריה האמריקאית בצורה מעניינת וייחודית ללא עלות.

רק לאחר שסיימנו את כל הסיבוב הענק הזה - החלטנו להעניק לעצמנו ארוחת צהריים במסעדה הודית מפנקת.

החלק השני של היום:


משם הלכנו לאנדרטת הזיכרון של הרוגי פיגוע 9/11 נתקלנו בקניון ענק שמאחוריו היו 2 בריכות ענק שאי אפשר להכיל את הגודל שלהן ולאן המים מגיעים. הצטלמנו עם מרכז הסחר החדש הענק בגדולו, השתדלנו לתת לך פרופורציות של המבנה בתמונה.













משם הלכנו לסי פורט ולכיוון גשר ברוקלין על טיילת מקסימה שמשקיפה על העיר ניו יורק. לאחר כמה קילומטרים חתכנו לכיוון ציינה טאון ואכלנו גלידה במפעל הגלידה ומשם הלכנו לחפש את בית הקברות היהודי הישן. הסתבכנו קצת עד שהגענו ועד שהבנו איך להגיע נתקלנו בשער סגור. בזבוז זמן. לקחנו מונית לסאב וואי הקרוב כי היינו מותשים והמשכנו לסוע למלון לסיום הערב. 

שהגענו לאזור המלון מתברר שהייתה שריפה באזור ומצאנו את עצמנו מחפשים את הדרך חזרה. 












אכלנו בערב במעדה קוריאנית שהייתה לידה מסעדה כשרה אחרי שהסתובבנו עוד ערב ליד המדיסון סקוור גרדן וקנינו כרטיסים למשחק ה - NBA.



תגובות