דברים שחשוב לדעת על מיאמי

04/04/2017 - נוחתים בניו יורק - מבינים לאן הגענו




יום הטיסה הגיע, כמה ימים לפני הטיסה גילינו שאנחנו "חוזרים בזמן", כלומר בזמן שאנחנו טסים לפנות בוקר מישראל, לארצות הברית במסע של 16 שעות, אנחנו נוחתים בשעה 3 בארצות הברית. התרגשנו והגענו לשדה התעופה, הספקנו לאכול קצת, סלפי קטן והופ למטוס. עלינו לטיסה בשמחה ואפילו אחד מהעובדים הצליח לצלם אותנו רגע לפי הטיסה. 

אז הטיסה עלתה לנו 620$, עלינו על טיסה של אייר ברלין עם עצירה בברלין, אין מה לעשות בעצירה בברלין חוץ מלנשנש משהו קטן ולספור את הדקות אחורה עד טיסת ההמשך. המלצה שלנו היא להוריד משחקים לסלולרי שלא מצריך אינטרנט ופשוט לשחק ולשרוף זמן (או שאתם יכולים להמשך לדבר בינכם על כמה כיף הולך להיות לכם ברגע שתנחתו).
מברלין המשכנו לטיסה ישירה לניו יורק. אי אפשר להגיד שהטיסה עברה מדהים, יש לנו חשד שהישראלים מקבלים את המטוסים והיחס הפחות טובים - אנשי הצוות נמנעים ליצור קשר עם התייר הישראלי כמה שאפשר - אולי כדי למנוע סכסוכים אופציונליים. אבל לא משנה, זה כמובן לא העיקר.



טוב, בקיצור נחתנו בשדה התעופה של ניו יורק, ג'ון אף קנדי (JFK) העמוס עד מאוד. כל התהליך מאותו רגע התנהל לאט מאוד. 
מי שנוחת שם פעם ראשונה (שאני משער שזה אתם אם אתם קוראים את הבלוג הזה) לא יודע לאן ללכת ופשוט הולך יחד עם כל השיירה של הישראלים בתקווה ויגיע סיום התור הזה. אתם תתקלו בתורים האלו בהמשך הטיול גם ביורו דיסני, יוניברסל סטודיוס וכו' וכו'. אין מה להתעצבן, תורים זה חלק מהתרבות האמריקאית.

שורה תחתונה - לקח לנו שעתיים עד שיצאנו משדה התעופה, אספנו את המזוודות ועלינו על רכבת מיוחדת (Air Train) שעליה עלינו, כחלק מהמסלול שלנו עלינו עלינו כדי להחליף לאחר מכן לרכבת התחתית המפורסמת של ניו יורק.

הגענו למלון - השתדלנו לא לשאול אנשים איך להגיע למלון, בסוף החלטנו לוותר על הליכה של 10 דקות בשביל מונית שתיקח אותנו עד לפתח המונית. אז הבנו שזה מאוד נוח לשלם באשראי גם במוניות.




הסתובבנו בטיים סקוור בערב הראשון אחרי הצ'ק אין, אני אוהב לעשות סיבוב אוריינטציה ברגע שאני מגיע לאזור, גם אם מאוחר, קצת לגשש ולהבין איפה אנו נמצאים. התחלנו להסתובב ולהבין שהמיקום שבחרנו לא רע. נכנסו לכל חנויות המותגים כגון דיסני, M&M, רייסס ולבסוף אכלנו במסעדה מצוינת שנקראת bbq הצטלמנו על המדרגות הרגשנו את העיר.

לסיכום - ערב ראשוני וקסום. למרות העייפות מהטיסה והפרשי השעות הצלחנו למשוך עד 12 בלילה את הטיול בעיר הגדולה. קחו בחשבון שיש אנשים מוזרים בעיר ולא מעט הומלסים, אבל כמות האבטחה שם מרגיעה, בכל זאת אנחנו ממליצים לשמור על המסמכים שלכם קרוב. 

תגובות